Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Instytucje certyfikujące w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. Pakiet powitalny
Jak prowadzić warsztaty? Garść porad i dobrych praktyk
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Jak uczyć się na studiach? Poradnik dla studentek i studentów
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Metoda Bilansu Kompetencji w międzykulturowym poradnictwie zawodowym. Potencjał i bariery
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Opisywanie kwalifikacji wolnorynkowych, sektorowych i nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Budownictwie (SRK BD)
Scenariusz 1 Praca i ja – wybory i zmiany
Scenariusz 2. Ja dziś i jutro – zasoby i predyspozycje
Sectoral Qualifications Framework for Cybersecurity
Sectoral Qualifications Framework for Food Processing
Sectoral Qualifications Framework for Marketing Communications
Sectoral Qualifications Framework for Public Health
Sectoral Qualifications Framework for Real Estate
Sectoral Qualifications Framework for Sport
Sectoral Qualifications Framework for the Fashion Industry
Sectoral Qualifications Framework for Tourism
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Cyberbezpieczeństwa
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi
The Polish Qualifications Framework User's Guide
Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania „Uczenie się dorosłych Polaków”